LumboLoc Forte

Bij lage rugpijn kan LumboLoc Forte de lage rug stabiliseren en zo de pijnklachten verminderen.

LumboLoc Forte beschikt over drie voorgevormde baleinen van aluminium die het pijnlijke gedeelte van de lendenwervelkolom effectief ondersteunen. Voor een perfecte pasvorm kunnen de baleinen door uw orthopedisch adviseur individueel naar het lichaam worden gevormd. Aan de voorzijde maakt het verstelbare klittenband een individuele aanpassing van de uitgeoefende kracht wat betreft hoogte en intensiteit mogelijk.

De LumboLoc Forte wordt voorgeschreven bij degeneratieve klachten van de wervelkolom, bij spierinsufficiëntie rondom de lage rug en bij spondylolyse/spondylosisthese (afname van de botdichtheid van de wervellichamen).

Wilt u meer informatie over de LumboLoc Forte? Heeft u klachten rondom de lage rug? Dan kunt u een afspraak maken met een orthopedisch adviseur via T. 015 257 01 64 of het afspraakformulier invullen. Afspraken zijn altijd geheel vrijblijvend.

Uitglijden op de laatste treden van de trap, een val van het krukje dat u altijd gebruikt om nog net iets boven op de kast te kunnen leggen of zomaar een misstap.

'Spit in de rug' of ' lumbaal syndroom' (pijn in de onderrug) heeft vele oorzaken.

Bij ernstig nekletsel is er risico op een permanente verlamming.
Er zijn maar weinig andere soorten letsels of aandoeningen waarbij het zo belangrijk is een goede immobilisatie te geven.

Bij ernstig nekletsel is er risico op een permanente verlamming.

Bij klachten aan uw nek moet deze soms (tijdelijk) ondersteund worden met een halskraag. De orthopedisch adviseur zal de juiste maat bepalen.