LumboTrain

'Spit in de rug' of ' lumbaal syndroom' (pijn in de onderrug) heeft vele oorzaken.

Drukmassage in de lendestreek werkt vaak pijnverlichtend. Precies daar werkt ook de driehoekige frictiepelotte van de bandage: bij elke beweging helpen de massagenoppen om de lenden te ontspannen en pijn te verlichten. Tevens stabiliseert de LumboTrain de lage rug.

Naast deze klachten van de rug wordt de LumboTrain ook voorgeschreven als buikbreukband of bij een conservatieve behandeling (niet opereren) na een prolaps (verzakking orgaan).

Heeft u klachten aan de lage rug en wilt u meer informatie over de LumboTrain? Dan kunt u een afspraak maken met een orthopedisch adviseur via T. 015 257 01 64 of het afspraakformulier invullen. Afspraken zijn altijd geheel vrijblijvend.

Uitglijden op de laatste treden van de trap, een val van het krukje dat u altijd gebruikt om nog net iets boven op de kast te kunnen leggen of zomaar een misstap.

Bij lage rugpijn kan LumboLoc Forte de lage rug stabiliseren en zo de pijnklachten verminderen.

Bij ernstig nekletsel is er risico op een permanente verlamming.
Er zijn maar weinig andere soorten letsels of aandoeningen waarbij het zo belangrijk is een goede immobilisatie te geven.

Bij ernstig nekletsel is er risico op een permanente verlamming.

Bij klachten aan uw nek moet deze soms (tijdelijk) ondersteund worden met een halskraag. De orthopedisch adviseur zal de juiste maat bepalen.